F.A.Q.
1Masseer je alleen maar "Gay" cliënten?
Nee, iedereen is welkom, of je nou Gay, Bi of Straight bent!
2Ben je makkelijk bereikbaar?
Met de auto ben ik makkelijk bereikbaar. Er is voldoende parkeergelegenheid en parkeren is gratis. Met het OV wordt het moeilijker. De bushalte is 20 minuten lopen vanaf de praktijk. Daarom hebben we een shuttle service van het station Hilversum Centrum naar de praktijk en terug. We rekenen hiervoor € 10,00 in totaal.
3Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via pin of gepast contant. Betalen met een creditcard is helaas niet mogelijk. Betalingen kunnen vooraf of direct na de massage.
4Doe je ook escortservice
Nee, wel bevatten sommige massages sensuele technieken, denk hieraan bij Tantra. De Relax Intens massages bevatten deze technieken.
5Moet ik al mijn kleding uit?
Tijdens de massage kan je ervoor kiezen om helemaal naakt of bepaalde plekken te laten afdekken met een handdoek. Hou er rekening mee dat ik werk met 1e klas amandelolie en niet aansprakelijk ben voor eventuele olievlekken op kledingstukken vanwege de amandelolie.
6Waarom moet ik bij een boeking een telefoonnummer opgeven?
Het 06 nummer wordt gebruikt om de bevestiging, met daarin het adres en de afgesproken tijd, naar je te SMS-en. Tevens gebruik ik dit nummer om bij bijvoorbeeld een "pick-up" vanaf het station, aan te geven waar ik mij bevindt. Ook kan ik eventuele wijzigingen doorgeven.
7Ik wil niet zomaar Whatapps ontvangen, ik wil niet dat mijn partner weet dat ik naar een masseur ga!
Met Whatsapp en SMS ben ik discreet. Behalve tijdens de boeking zal ik nooit zomaar een SMS of Whatsapp sturen. Daarom vraag ik ook een E-mail adres. Ik stuur alleen een bericht als jij eerst een bericht stuurt, bijvoorbeeld om mij te vragen of ik een plekje heb. Stuur ik geen bericht terug binnen 30 minuten, dan zal je opnieuw een bericht moeten sturen. LET OP: 1 dag voor de afspraak ontvang je wel een herinneringsbericht via SMS, dit kan ik helaas niet uitzetten!!
8Kan ik bellen voor informatie?
Nee, buiten de massage werk ik ook bij een werkgever. Het whatsapp nummer wat vermeld staat is ALLEEN voor Whatsapp. Wanneer je een vraag hebt, stuur deze dan via de Whatsapp of mail. Ik zal mijn best doen om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
9Ik kan niet komen op de afspraak, wat nu?
Stuur me zo snel mogelijk een Whatsapp met daarin de boodschap dat je de afspraak canceld. Cancellen is mogelijk tot 24 uur voor de afspraak.
10Ik heb speciale wensen, hoe ga je daarmee om?
Alles is bespreekbaar. Stuur via whatsapp je wens en ik kijk of ik daarmee iets kan.
11Gaat het voorgesprek af van mijn massagetijd??
Nee, de tijd van de massage gaat pas in als je op de massagetafel ligt.
12Kan ik bij je douchen, ik kom van mijn werk...
Ja, je kan gebruik maken van de douche, zowel voor als na de massage. Hiervoor vraag ik een vergoeding van € 10,00. Hierbij is inbegrepen het gebruik van een handdoek, shampoo en bodywash.
13Het wordt voor mij de eerste keer, ik ben bloed nerveus, wat moet ik doen??
Het is mijn taak je tot rust te brengen. Geef gewoon bij de aanvraag aan dat het de eerste keer is. Ik zal dan tijdens ons voorgesprek alles duidelijk uitleggen. Stel al je vragen, ik zal ze allemaal beantwoorden.
14Op de site stond dat je beschikbaar bent, maar je was het niet, hoe kan dat?
In het boekingssysteem staan alle tijden open. Dit heeft te maken met mijn andere baan waar ik in ploegendienst werk. Wanneer je via de site een "Boeking" doet, gaat het feitelijk over een "Aanvraag", en krijg je netjes een mail of SMS van je aanvraag. Ik probeer dan binnen 12 uur te reageren via Whatsapp om te bevestigen of, wanneer de gekozen tijd niet uit komt een andere tijd voor te stellen. Je ontvangt altijd een bevestiging of afwijzing van je aanvraag.
15Kan ik ook via de Whatsapp aanvragen?
Ja, dat kan, dan kan ik je ook direct aangeven of de aangevraagde tijd mogelijk is. Het kan soms even duren voordat je antwoord krijgt. Meestal reageer ik binnen een uur.
